Η Amazon δυναμικά στην ασφάλιση αυτοκινήτου και υγείας.

Η Amazon αποφάσισε να μπει δυναμικά στην ασφάλιση αυτοκινήτου και υγείας, ανοίγοντας ένα τεράστιο κεφάλαιο προοπτικών και στους άλλους παγκόσμιους τεχνολογικούς κολοσσούς, όπως η Google, το Facebook και η Apple. Οι εταιρίες αυτές αναμένεται να εκμεταλλευτούν ακόμα περισσότερο τις μεγάλες πελατειακές βάσεις τους, με την επέκτασή τους σε νέα αντικείμενα εργασιών, όπως είναι η ασφάλιση.

Σύμφωνα με σχετικά δημοσιεύματα η Amazon προετοιμάζεται να επεκταθεί στην ασφάλιση αυτοκινήτου, ενώ τρέχει ήδη το πρόγραμμα υγείας Amazon Care.

Σε άλλα δημοσιεύματα η Google, μέσω της "αδελφής" εταιρίας Verily, ανακοίνωσε τον περασμένο Αύγουστο την είσοδό της στον ασφαλιστικό κλάδο.

Σχετική έρευνα καταναλωτών ασφαλιστικών προϊόντων στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2019 από την Global Data (βλ. σχετικό δημοσίευμα), διαπίστωσε ότι το 62% των καταναλωτών θα δίσταζαν να αγοράσουν ένα ασφαλιστικό προϊόν από την Amazon, ενώ το 63%, το 66% και το 78% των καταναλωτών αντίστοιχα δεν θα αγόραζαν ασφάλιση από την Google, την Apple και το Facebook. 

Ωστόσο, η μετασχηματισμός των καταναλωτικών συνηθειών θεωρείται μη αναστρέψιμος, ενώ η χρησιμοποίηση άλλων ασφαλιστικών εταιριών, ως οχήματα εισόδου των τεχνολογικών κολοσσών στην ασφαλιστική αγορά, προτείνεται ως η ιδανικότερη.

AsfalisiOnline

Σχόλια